odzież reklamowa

Torby reklamowe

Torby reklamowe z nadrukiem

Wizerunek firmy można budować na wielu polach, a jednym z jego elementów jest torba reklamowa. Torby reklamowe to idealne rozwiązanie, aby w estetyczny i elegancki sposób zapakować każdy produkt. Pozwala na umieszczenie na niej loga, nazwy i adresu firmy, jak również dodatkowych informacji w zależności od potrzeb. Może mieć dowolną wielkość, kolor i kształt. Dzięki zwracającej uwagę grafice przyciągnie spojrzenia i będzie stanowić produkt wielokrotnego użytku, pełniąc funkcje marketingowo-reklamowe. Jest ona jednym z niezwykle popularnych materiałów promocyjnych, który równocześnie jest bardzo praktyczny. Służy bowiem przez dłuższy czas. Torby reklamowe są zarówno wizytówką firmy, jak i produktu, który się w nich znajduje.

Formularz wyceny banerów reklamowych.

Zgoda

15 + 15 =

Na rynku istnieje wiele rodzajów toreb reklamowych. Jednak ze względu na rosnącą świadomość negatywnego wpływu folii na środowisko naturalne, coraz częściej torby foliowe zastępowane są przez torby papierowe, torby materiałowe czy torby bawe  łniane. Wielkie sieci handlowe i salony sprzedażowe rezygnują z używania toreb reklamowych foliowych. Wybierają torby papierowe, a zwłaszcza torby materiałowe, które charakteryzują się dużo dłuższą żywotnością.

Przykładowe torby reklamowe materiałowe w naszej ofercie:

Torby reklamowe materiałowe są bardzo praktyczne. Po złożeniu zmieszczą się w kieszeni i mogą służyć wiele lat. Dodatkowo są również bardzo ładne. Dzięki możliwości wyboru wzoru i koloru z ogromnej palety barw oraz wykonania nadruku mogą mieć niepowtarzalny design. Oferujemy trzy standardowe rodzaje toreb reklamowych materiałowych. Dodatkowo szeroki wybór innych wzorów i modeli toreb reklamowych dostępny jest do wglądu w naszych katalogach.

Torba bawełniana Antibes

Bawełniane torby w naturalnym kolorze
Gramatura materiału: 140 g/m2
Dwa krótkie uchwyty
Wymiary: 28 x 32 cm
Kolor naturalny biały

Torba bawełniana Standard

Torby bawełniane wykonane ze 100% bawełny
Gramatura materiału: 140 g/m2~
Długi uchwyt o długości ok. 70 cm, przyszyty krzyżykowo
Szwy boczne kopertowe – zapobiegają kurczeniu się torby
Wymiary: 38 x 42 cm
50 kolorów do wyboru

Torba bawełniana Manacor

Bawełniane torby w naturalnym kolorze
Gramatura materiału 125g/m2
Długi uchwyt o długości ok. 75 cm
Wymiary: 42 x 38 cm
Kolor naturalny beżowy

Torby papierowe w naszej ofercie:

Torby reklamowe papierowe to przyjazne środowisku rozwiązanie. Buduje nie tylko pozytywny wizerunek firmy na rynku jako tej, która dba o środowisko, ale to również inwestycja w przyszłość naszą i naszych dzieci. Mimo tego, że wykonane są z papieru, torby reklamowe są trwałe i wytrzymałe. Dzięki temu mogą służyć nam przez dłuższy czas.

Torby papierowe foliowane

Elegancka, papierowa torba foliowana z możliwością uszlachetnienia lakierem UV
Papier kreda mat o gramaturze 170 g
Foliowanie: folia połysk, folia mat lub folia mat + lakier wybiórczy UV
Kartonowe wzmocnienie dna i górnych zakładek
7 formatów do wyboru: 100 x 400 x 100 mm na wino, 180 x 225 x 80 mm pion, 250 x 190 x 90 mm poziom, 240 x 340 x 90 mm pion, 340 x 240 x 100 mm poziom, 320 x 400 x 130 mm pion, 480 x 350 x 130 mm poziom
Sznurek z polipropylenu w 12 kolorach do wyboru: biały, jasny szary, ciemny szary, żółty, beżowy, pomarańczowy, czerwony, jasny zielony, ciemny zielony, jasny niebieski, ciemny niebieski, czarny
Zadruk jednostronny 4/0

Ekologiczne torby papierowe Kraft

Ekologiczny papier Kraft szary prążkowany o gramaturze 100 g
7 formatów do wyboru: 100 x 400 x 100 mm na wino, 180 x 225 x 80 mm pion, 250 x 190 x 90 mm poziom, 240 x 340 x 90 mm pion, 340 x 240 x 100 mm poziom, 320 x 400 x 130 mm pion, 480 x 350 x 130 mm poziom
Uchwyt papierowy szary skręcany
Zadruk jednostronny 4/0

Torby reklamowe z nadrukiem

Torby reklamowe

Decydując się na wybór torby reklamowej warto się zastanowić co chcemy nią przekazać, jaki efekt uzyskać. Należy wybrać rodzaj torby, materiał, z jakiego ma być wykonana oraz jej kolorystykę. Musimy także zdecydować jakie informacje mają zostać na niej zawarte. Na torbie można umieścić logo i nazwę firmy. Może to być  również chwytliwe hasło reklamowe czy przyciągająca uwagę grafika.

Torby reklamowe będą reklamówką naszej firmy przez długi czas. Dlatego tak ważne jest, aby wpisywały się w identyfikację wizualną firmy i współgrały z jej całą strategia marketingową. Dobrze zaprojektowana torba reklamowa jest doskonałym nośnikiem reklamowym. Nie tylko służy naszym klientom, ale również utrwala wizerunek firmy i znacząco wpływa na jej rozpoznawalność. Dlatego warto zainwestować w ten produkt, bowiem nakłady te na pewno szybko się zwrócą w postaci zwiększenia świadomości marki, a co za tym idzie zwiększenia liczby klientów.

Decydując się na torby reklamowe ponosimy tylko koszt wyprodukowania i zadruku tych toreb. Nie ponosimy natomiast już żadnych dodatkowych kosztów promocyjnych czy reklamowych. To klienci używają tych toreb każdego dnia zapewniają nam reklamę i promocję naszej firmy.