Ulotki reklamowe
Dlaczego ulotki reklamowe ?
To najbardziej popularna, rozpowszechniona i często stosowana forma reklamy, niezwykle wygodna forma prezentacji oferty firmy, stanowiąca pośrednią formę kontaktu między firmą, a potencjalnym klientem. Wszechobecne w każdej firmie, pozwalają w łatwy i stosunkowo tani sposób zaprezentować ofertę firmy, produkty czy usługi, cennik, menu restauracji, a zwłaszcza oferty promocyjne. Są niezastąpione na wszelkiego rodzaju targach, konferencjach i imprezach o charakterze promocyjnym, gdzie chcemy zainteresować odwiedzających naszymi produktami czy usługami. Są doskonałym materiałem reklamowym często wykorzystywanym przez firmy z różnych branż, bowiem wzbudzają zainteresowanie odbiorcy. W zależności od ilości zawartych informacji mogą mieć różny kształt i wielkość, mogą być składane na wiele sposobów – na pół, na trzy części czy w harmonijkę. Aby wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie potencjalnych klientów mogą być wydrukowane na wysokiej jakości papierze kredowym lub z połyskiem, a dodatkowo mogą być uszlachetniane. W naszym studiu graficznym możemy również wykonać projekt ulotki. Proponujemy zatem kompleksową obsługę począwszy od samego projektu, na druku ulotek skończywszy.
Ulotki reklamowe STANDARD:
Produkty w wersji standard to najczęściej wybierany rodzaj. Wysoka jakość druku offsetowego, niska cena pojedynczej sztuki nawet przy niewielkich nakładach oraz ekspresowy termin druku wersji standard to ich największe atuty. Dzięki nim można w łatwy i szybki sposób dotrzeć nawet do dużej grupy potencjalnych klientów.
Formaty ulotek
– ulotka A3 (297×420 mm)
– ulotka A4 (210×297 mm)
– ulotka A5 (148×210 mm)
– ulotka A6 (105×148 mm)
– ulotka A7 (74 x105 mm)
– ulotka DL (99×210 mm)
– ulotka 198X210 mm
Rodzaje papieru
– preprint 90 g.
– kreda błysk / mat 90 g.
– kreda błysk / mat 130 g.
– kreda błysk/mat 170 g.
– kreda błysk/mat 250 g.
– kreda błysk / mat 300 g.
– kreda mat 350 g.
Zadruk
– druk jednostronny 4+0
– druk dwustronny 4+4
Ulotki reklamowe PREMIUM:
Produkty w wersji premium pozwolą korzystać z niepowtarzalnych możliwości uszlachetniania, dzięki czemu będą one przyciągały uwagę oraz podnosiły wartość reklamowanego produktu lub usługi. Będą doskonałą wizytówką firmy i na pewno zostaną zauważone wśród innych tego typu produktów.
Formaty ulotek
– ulotka A3 (297×420 mm)
– ulotka A4 (210×297 mm)
– ulotka A5 (148×210 mm)
– ulotka A6 (105×148 mm)
– ulotka A7 (74 x105 mm)
– ulotka DL (99×210 mm)
– ulotka 198X210 mm
Rodzaje papieru
– preprint 90 g.
– kreda błysk / mat 90 g.
– kreda błysk / mat 130 g.
– kreda błysk/mat 170 g.
– kreda błysk/mat 250 g.
– kreda błysk / mat 300 g.
– kreda mat 350 g.
Zadruk
– druk jednostronny 4+0
– druk dwustronny 4+4
Uszlachetnianie
– lakier High Gloss UV
– lakier Drip Off
– lakier Soft Touch
– folia błysk
– folia mat
– folia Soft Skin
– lakier UV 3D wybiórczy
– złocenie
– srebrzenie
Ulotki reklamowe
Ulotka reklamowa – niezmiennie najpopularniejsza forma reklamy od lat
To znany i ceniony od wielu lat łatwy i szybki sposób na skuteczną reklamę wszelkiego rodzaju produktów i usług. Mimo rozwoju rynku reklamowego i powstających wciąż nowych form reklamy, nie tracą zainteresowania. Dlaczego są wciąż tak ogromnie popularne? Dlaczego warto zainwestować w taką formę dotarcia do potencjalnych klientów?
Oto 5 powodów, dla których warto je wykorzystywać do promowania swojego biznesu:
- Są doskonałą formą dotarcia do osób, które nie korzystają z Internetu, nie możemy więc do nich dotrzeć poprzez portal społecznościowy, wiadomość e-mail czy baner reklamowy. Dużą grupę stanowią tutaj osoby starsze, np. emeryci. Jeśli Twój produkt będzie idealny dla seniorów, okażą się strzałem w dziesiątkę. Dodatkowo w przypadku braku dostępu do interentu, informacje w wersji papierowej są tym bardziej pożądane.
- Świetnie sprawdzą się w przypadku wszystkich firm, które działają lokalnie. Jesteś właścicielem pizzerii? Prowadzisz lokalny sklep z ekologiczną żywnością? Ulotki pozwolą Ci dotrzeć do mieszkańców okolicznych osiedli, klientów pobliskich sklepów i pracowników biur w pobliżu Twojego lokalu. Obecnie duży nacisk kładzie się na korzystanie z lokalnych produktów, wytworzonych na miejscu. Jeśli jesteś producentem takich rzeczy, to warto poinformować o nich mieszkańców najbliższej okolicy, aby wiedzieli, że w dane produkty mogą się zaopatrzyć po sąsiedzku. Jest to szczególnie ważne w dobie dużej konkurencji i ogromnej ilości przeróżnych lokalnych produktów, które są na rynku.
- Projekt i druk jest stosunkowo tani. Nawet przy dużej liczbie drukowanych egzemplarzy nie zapłacisz za nie zbyt dużo. Dzięki temu, stosunkowo niewielkim kosztem możemy dotrzeć do nawet bardzo dużej grupy potencjalnych odbiorców, odpowiednio wyselekcjonowanych, co przy innych formach reklamy mogłoby okazać się dużo droższe.
Dzięki swojej papierowej formie stanowi trwały nośnik, do którego można wrócić w dowolnej chwili, w razie potrzeby. Pozostawione na klatce schodowej ulotki lokalnej restauracji z pewnością przydadzą się w sobotni wieczór, kiedy wielu mieszkańców marzy o tym, aby zamówić pyszne jedzenie z dowozem do domu. Warto także do opakowania z posiłkiem dołączyć swojemu klientowi … kolejną z kodem rabatowym na następne zamówienie. Jeśli jedzenie będzie mu smakować, możesz być pewien, że już niebawem ponownie skorzysta z Twoich usług i chętnie poleci je swoim znajomym - Możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych klientów. Prowadzisz zajęcia taneczne dla dzieci? Oferujesz pozalekcyjne zajęcia z garncarstwa bądź różnego rodzaju zajęcia sportowe? Ulotki rozdawane rodzicom w szkołach lub przedszkolach pozwolą Ci dotrzeć dokładnie do tych osób, na których najbardziej Ci zależy. Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, zorientuj się, które budynki są obecnie wykańczane i gdzie wkrótce będą wprowadzać się nowi mieszkańcy. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że wprowadzający się do nich lokatorzy będą potrzebować profesjonalnego wsparcia malarza, hydraulika lub elektryka. Zostawiona na klatce schodowej informacja będzie dla nich na wagę złota.
- Choć może się wydawać, że ich skuteczność jest trudna do zmierzenia, to jednak są sposoby by z powodzeniem to zrobić. Można bowiem użyć pewnego „triku”. Dobrym pomysłem jest umieszczenie na niej kodu rabatowego, na który mogą powołać się klienci podczas dokonywania zakupów. Stosując takie rozwiązanie należy pamiętać jednak, aby umieszczony kod był unikalny i nie pojawił się nigdzie indziej, np. w mailingu czy w jakiejś innej formie promocji. W ten sposób łatwo sprawdzimy ile osób skorzystało z oferty z tej konkretnej ulotki. Wtedy możemy indywidualnie ocenić skuteczność, czy jest zgodna z naszymi oczekiwaniami.
Decydując się na ich wykorzystanie, należy zadbać również o ich estetyczny, przyciągający uwagę wygląd. Zrezygnuj z nadmiaru kolorów, postaw na przejrzystą strukturę, prostą formę, jasne komunikaty i odpowiednio wyeksponowane logo firmy i jej dane kontaktowe. W takich sytuacjach zazwyczaj mniej znaczy więcej. Największą sztuką jest wykonać taką, któa od razu przyciągnie uwagę i wzbudzi zainteresowanie, która sprawi, że każdy, kto po nią sięgnie, będzie chciał od razu skorzystać z promowanej oferty.